Bliv klogere på, hvordan du skaber tilfredse kunder, styrker kundekontakten og øger indtjeningen på salget af varmetekniske løsninger med konkrete og enkle værktøjer i hverdagen.
Nu får du muligheden for både at få den nyeste viden om varmetekniske løsninger og styrke din kundekontakt. På kurset får du en spændende kombination af teknisk viden og træning i kommunikation, der gør dig i stand til at forklare komplekse varmeløsninger på en enkel og forståelig måde for dine kunder.
Vi tager udgangspunkt i konkrete situationer fra din hverdag, både når det handler om styring, installation og systemløsninger inden for varmetekniske løsninger og kunderelationer. Og med en række helt konkrete og brugbare værktøjer bliver du styrket i at øge indtjeningen, skabe større kundetilfredshed og forkorte salgstiden.
Dit udbytte:
-
Intensiv træning i kommunikation af varmetekniske løsninger
-
Personprofilanalyse med uddybende, personlige tilbagemelding
-
Konkrete og brugbare værktøjer til at styrke kundekontakten i hverdagen
-
Den nyeste viden om fremtidens varmetekniske løsninger
Overnatning:
Vi booker og betaler hotel for dig og sørger for, at der er hyggelige rammer for erfaringsudveksling om aftenen – på den måde sikrer vi, at du får de optimale rammer for at lære nyt :)
Det får du med hjem
I samarbejde med Make a Difference
’Vækst din virksomhed’ er udbudt i samarbejde med et af Danmarks stærkeste salgstræningsfirmaer Make a Difference.Underviserne Jan Larsen og Martin Frandsen hører til i den absolutte top, når det handler om branchespecifik undervisning og praktisk træning.
Tilmelding
Tilmelding vil ske efter ”først-til-mølle” princippet.
Bekræftelse og nærmere information bliver tilsendt efter tilmelding.