Hvilket produkt har du brug for hjælp med?
Vi forventer ikke, at du er ekspert i din varmeløsning. Men det er vi. Derfor kan du her på siden finde svar på, hvordan du selv kan løse eventuelle udfordringer.
Vælg herunder den varmeløsning, du har stående i dit hjem.
Se oftest stillede spørgsmål
Min varmepumpe står med alarmkoden "angiv manglende vand" – hvad gør jeg? navigate_before
Denne type alarmtype betyder, at der mangler vand. Du skal derfor kigge i din brugervejledning og sørge for, at der kommer vand på inde-modulet.
Min varmepumpe står med en alarmkode – hvad gør jeg? navigate_before
Kig i brugervejledningen og forsøg at finde ud af, hvad koden betyder. I de fleste tilfælde vil du selv kunne afhjælpe alarmkoden. Hvis du ikke kan finde vejledningen, kan du gå på vores hjemmeside og søge efter din varmepumpetype under afsnittet ”produkter”. Under hvert produkt finder du brugervejledningen for netop dit produkt. Hvis intet af dette hjælper, skal du kontakte din VVS-installatør eller nærmeste samarbejdspartner, som kan hjælpe dig …
Der er driftsstop på varmepumpen, så hvad jeg gør, mens jeg venter på, at der kommer en servicetekniker? navigate_before
Sørg for, at varmepumpen kommer til at køre på el-drift/supplering, så du og din familie stadig har varmt vand og varme. Der er kun tale om en begrænset periode, hvor du skal betale el-regning, men det betyder, at du har en uændret hverdag, mens du venter på at få afhjulpet driftsstoppet. Kig eventuelt i varmepumpens brugervejledning, hvis du skal finde ud af, hvordan du stiller om …
Kan jeg få hjælp til at opdatere software på varmepumpen? navigate_before
Hvis softwaren trænger til at blive opdateret, har du selv ansvaret for, at dette sker. Vi servicerer udelukkende produkterne og har kendskab til de eventuelle uregelmæssigheder, der kan opstå, men vi har desværre ikke mulighed for at hjælpe med software-opdatering.
Kan jeg selv følge med i, hvor meget varme jeg bruger? navigate_before
Når du har en varmepumpe fra Vølund Varmeteknik, tilbyder vi dig også en app, der hedder NIBE Uplink. Med denne app har du altid et hurtigt overblik over inde-temperaturen i din bolig, og du kan se, hvordan temperaturerne kan ændre sig – uanset hvor du selv befinder dig. Læs mere om app’en her.
Fandt du ikke den hjælp, du søgte?
Har du brug for rådgivning før køb, har du spørgsmål til din faktura, eller skal du have ændret en tid til teknikerbesøg eller årligt eftersyn? Så kan vi selvfølgelig også hjælpe dig med det. På vores kontaktside kan du se, hvem du skal kontakte.