Mit Vølund
Serviceabonnement

Denne side henvender sig til dig, der allerede er tilmeldt et Vølund Serviceabonnement.

Har du ikke et Vølund Serviceabonnement endnu?

Tilmeld dig her

Spørgsmål til din booking?

Vi sidder klar til at hjælpe dig med spørgsmål til konkrete bookinger med vores serviceteknikere.

call (+45) 96 94 97 31
email booking@volundvt.dk

Vi behandler dine personoplysninger for at kunne kontakte dig. Læs mere om vores persondatapolitik her.

Ofte stillede spørgsmål til serviceabonnement

Opsigelse Pris Betaling Mit Serviceabonnemnt Eftersyn

Eftersyn

Vores serviceår løber fra 1. april til 31. marts. I denne periode skal du have gennemført dit serviceeftersyn (medmindre andet er aftalt). 

Vi sender dig en e-mail med dato for det årlige serviceeftersyn. Passer tidspunktet dig dårligt, kan du selvfølgelig altid ændre det ved at kontakte os. Dagen inden eftersynet sender vi dig en reminder pr. sms.

Sandsynligheden for at du glemmer et serviceeftersyn er ret lille. Du får nemlig en reminder på sms dagen før. 

Hvis du alligevel skulle glemme det, så bliver varslede serviceeftersyn altid debiteret til timesats, hvis det ikke er muligt at træffe dig hjemme.

Du behøver ikke være hjemme, hvis der er adgang til varmepumpens ude- og indedel. Du skal blot sørge for, at der er adgang til husets teknik-rum. Det kan du gøre ved eksempelvis at lægge en nøgle til teknikeren.

Du er velkommen til at lægge en nøgle under måtten eller et andet sted, hvis du ikke er hjemme til serviceeftersynet. Du skal blot give os en angivelse af, hvor nøglen ligger. 

Hos flere af vores faste kunder er det kutyme, at vi får adgang til huset, uden at du er hjemme.

Serviceeftersynet gælder både ude- og indedelen på varmepumpen. Så vores servicetekniker skal have adgang til teknikrummet indenfor. Hvis du ikke kan være hjemme til serviceeftersynet, kan du blot lægge en nøgle.

Hvis du ønsker at ændre tidspunktet for serviceeftersynet, skal du blot besvare den mail, som du har modtaget fra os. Her skal du angive, hvornår du ønsker at få foretaget eftersynet. Så sørger vi for, at tidspunktet bliver rettet. Du modtager en ny sms, når tidspunktet er blevet rettet.

Har du spørgsmål til din booking, er du altid velkommen til at ringe til os på 96 94 97 31 eller skrive en mail til booking@volundvt.dk.

Du er altid velkommen til at kontakte vores Tekniske Support på telefon 96 94 97 30. Du har desværre ikke mulighed for at kontakte vores serviceteknikere direkte.

 

Betaling

Du betaler ved at overføre beløbet for dit serviceabonnement med angivelse af de betalingsoplysninger, som du har modtaget i en mail eller brev fra os. Når du betaler, er det en god idé at tilmelde serviceabonnementet til Betalingsservice. Så vil betalingen fremover foregå automatisk.

Hvis du allerede er tilmeldt Vølund Serviceabonnement, skal du blot indbetale det indbetalingskort, som vi sender til dig én gang om året. Du skal altså ikke betale særskilt for det årlige serviceeftersyn. Det er inkluderet i serviceabonnementet.

Ja, det kan du godt. Når du ved dette års betaling tilmelder dit Vølund Serviceabonnement til Betalingsservice, vil betalingen fremadrettet ske automatisk. Betalingen vil herefter figurere på din oversigt fra Betalingsservice, og du slipper for det årlige betalingskort.

Opsigelse

Serviceabonnementet gælder for et år ad gangen. Hvis du ikke ønsker at forny abonnementet, skal du undlade at betale, når du modtager en ny opkrævning for det nye service-år. 

Er du tilmeldt Betalingsservice, kan du opsige dit serviceabonnement ved at udfylde denne formular. Så sørger vi for, at du bliver slettet som serviceabonnent. Aftalen skal opsiges skriftligt med min én måneds varsel inden 1. april.

Pris

Hvis du har tegnet et Vølund-serviceabonnement hos os, er det gratis at kontakte servicevagten – også i weekenden. Kontakt servicevagten her.

Hvis du ikke har tegnet et Vølund-serviceabonnement hos os, koster det 750 kr. pr. opkald, hvis du ringer til servicevagten uden for servicevagt-ordningens åbningstider. Derfor vil det være den billigste løsning, hvis du selv har mulighed for at afhjælpe et eventuelt driftsstop til mandag morgen, hvor vores Teknisk Support sidder klar ved telefonen.

Driftsstop eller funktionsfejl på dit anlæg skal altid bestilles på service@volundvt.dk eller på telefon 97 17 20 33. Herefter har vi mulighed for at tage stilling til prisen og planlægge det mest optimale tidspunkt for udbedring, når vores serviceteknikere er i netop dit område.

Mit Serviceabonnement

Som udgangspunkt gemmer vi dine data vedrørende den pågældende ejendom, hvor der skal gennemføres serviceeftersyn, i 6 år. Herefter bliver oplysningerne slettet i vores system.

Hvis du ønsker at læse mere om dette, er du velkommen til at kigge i vores persondatapolitik.

Du kan altid give os besked ved at sende en mail med dine opdaterede kontaktoplysninger til service@volundvt.dk.

Send en mail til service@volundvt.dk med dine nye kontaktoplysninger. Så sørger vi for, at det bliver registreret. Fremover vil du blive kontaktet på din nye mailadresse, når det er blevet tid til serviceeftersyn.

 

Vores service-år løber fra 1. april - 31. marts. Det betyder, at serviceabonnementet gælder i samme periode, og at dit serviceeftersyn skal være gennemført senest 31. marts.  

Hvert år ved denne tid modtager du et brev om fornyelse af dit serviceabonnement, som gælder et år.

 

Sådan betaler du for dit Vølund Serviceabonnement

Når du skal betale for dit Vølund Serviceabonnement første gang, anbefaler vi, at du tilmelder betalingen til Betalingsservice. På den måde vil betalingen af dit serviceabonnement fremadrettet ske automatisk. 

Betalingen vil herefter kunne ses på din oversigt i Betalingsservice, og du slipper for at skulle huske at betale en regning hvert år. 

Du tilmelder Betalingsservice der, hvor du betaler din regning.

Nem afmelding

Ønsker du at afmelde dig dit Vølund Serviceabonnement? Så kan du nemt opsige dit abonnement ved at udfylde en formular. Aftalen skal opsiges skriftligt med minimum én måneds varsel inden 1. april.

Opsig dit serviceabonnement

Fordele ved dit Vølund Serviceabonnement

Dit årlige eftersyn

Nødvendig dokumentation til myndigheder

Telefonisk support

Adgang til udvidet servicevagt året rundt

15% rabat på originale Vølund reservedele

Fast pris på driftsstop

5 års garanti

Vi har reservedelene med, så du ikke skal vente på dem

Selvom en tekniker rykker hurtigt ud, så hjælper det dig ikke, hvis de mangler den reservedel, der skal til for at løse din udfordring. Derfor har vores serviceteknikere altid bilen fyldt med reservedele.

Det kan de, fordi de er specialiseret i Vølund varmepumper og ikke laver andet. For dig betyder det, at de oftest kan løse din udfordring med det samme, fordi du ikke skal vente på en reservedel, der først skal bestilles hjem.

Få rabat på dit serviceabonnement

Kan du få en eller flere husstande fra vejen til at tegne et Vølund Serviceabonnement, giver vi rabat på jeres serviceabonnement. Det gælder dog kun, hvis vi kan få adgang til alle boliger på samme dag. Det giver os nemlig mulighed for at effektivisere jeres eftersyn. 

Hør mere om rabatordningen på +45 96 94 97 32 eller skriv til abo@volundvt.dk.

Det med småt

Vil du vide mere om betingelserne for vores serviceabonnement og de nærmere detaljer i din aftale, kan du hente vores servicefolder herunder. Her kan du også læse mere om vores landsdækkende service, betaling, tilmelding og dit årlige servicebesøg.

Se vores servicefolder

Fandt du ikke den hjælp, du søgte?

Har du brug for rådgivning før køb, har du spørgsmål til din faktura, eller skal du have ændret en tid til teknikerbesøg eller årligt eftersyn? Så kan vi selvfølgelig også hjælpe dig med det. På vores kontaktside kan du se, hvem du skal kontakte.

Kontakt os

keyboard_arrow_up
Loading...