Reklamationsanmodning for installatører

Har din kunde problemer med sin Vølund varmeinstallation? Udfyld reklemationsanmodningen med alle relevante informationer, og så kontakter vi dig hurtigst muligt med en reklamationsaftale.

BEMÆRK: Påbegynd IKKE reklamationsarbejde, før du har modtaget en godkendt reklamationsaftale fra os. Denne anmodning er ikke en godkendelse af reklamationsarbejde. Du skal først modtage en godkendt reklamationsaftale med reklamationsnummer, før Vølund Varmeteknik betaler for dit reklamationsarbejde. 

Haster reklamationssagen (sagen er kritisk), så ring til vores support på tlf.nr. 96 94 97 41 (tast 1), så snart du har udfyldt nedenstående anmodning. 

Denne formular må kun anvendes af VVS-installatører. Er du privatperson, skal du i stedet kontakte din lokale Vølund forhandler/VVS-installatør.

1 Reklamationstype
2 Fejltype
Beskrivelsestekst, ikke bare "defekt"
3 Kontaktoplysninger - Installatør
4 Installationsadresse og kontaktoplysninger slutbruger
5 Reklamationsoplysninger
5 Reklamationsoplysninger
6 Afslut din reklamationsanmodning
keyboard_arrow_up
Loading...