Velkommen til vores side for erhverv

Her har vi samlet alt med relevans for dig.

Reklamationsanmodning for erhverv

Har din kunde problemer med sin Vølund-varmeinstallation? Udfyld reklamationsanmodningen med alle relevante informationer, og så kontakter vi dig hurtigst muligt med en reklamationsaftale.

BEMÆRK: Påbegynd IKKE reklamationsarbejde, før du har modtaget en godkendt reklamationsaftale fra os. Denne anmodning er ikke en godkendelse af reklamationsarbejde. Du skal først modtage en godkendt reklamationsaftale med reklamationsnummer, før Vølund Varmeteknik betaler for dit reklamationsarbejde. 

Haster reklamationssagen (sagen er kritisk), så ring til vores support på tlf.nr. 96 94 97 41 (tast 1), så snart du har udfyldt nedenstående anmodning. 

Denne formular må kun anvendes af erhverv. Er du privatperson, skal du i stedet kontakte din lokale Vølund-forhandler/VVS-installatør.

1 Reklamationstype
Vælg venligst en reklamationstype: *
2 Fejltype
Husk beskrivelsestekst og/eller fejlkoder (ikke bare ”defekt”)
3 Kontaktoplysninger - Installatør/forhandler
Find dit CVR-nummer m.m. på virk.dk
4 Installationsadresse og kontaktoplysninger slutbruger
5 Reklamationsoplysninger
5 Reklamationsoplysninger
6 Afslut din reklamationsanmodning
Husk vandprøver ved udskiftning af beholdere, pumper, vådvarmelegemer og varmevekslere *
Upload endnu en fil (max )
Upload endnu en fil (max )
Upload endnu en fil (max )
Upload endnu en fil (max )
Upload endnu en fil (max )
Upload endnu en fil (max )
Upload endnu en fil (max )
keyboard_arrow_up
Loading...