Ny servicechef hos Vølund Varmeteknik

10. oktober 2018

Virksomheden har i de sidste måneder haft en ny servicechef, som har brugt tiden på at sætte sig ind i virksomheden og dens nye dagligdag i Herning  - med ansvaret for et serviceteam på 24 medarbejdere, som befinder sig både på Industrivej Nord i Herning og på landevejene overalt i Danmark.

Villy Damgaard-Jacobsen er den nye servicechef, som bringer en god portion erfaring med sig fra en 28 års lang karriere fra installationsbranchen. Hans ansættelsesrække startede i tidernes morgen som nyuddannet VVS-tekniker hos Brøndum i Viborg og har siden hen blandt andet omfattet Bravida, Himmerlands VVS og senest Kemp & Lauritzen som regionchef.

Dette erfaringsgrundlag - kombineret med en lang række af uddannelser og kurser - har ført til ansættelse hos Vølund Varmeteknik, hvor man glæder sig til at gøre brug af Villys erfaringer.

Direktør Søren Krogh bekræfter, at man har set frem til samarbejdet med den nye servicechef, som har mange års erfaring inden for branchen, og supplerer: "Hos Vølund Varmeteknik har vi i de senere år mærket med tydelighed, at markedet for miljørigtige energikilder, herunder luft til vand varmepumper, er stigende. Dette har naturligvis stor betydning for vores organisation som helhed, men især for vores serviceteam, hvor vores kunder og ikke mindst slutbrugere dagligt kan hente teknisk support hos et professionelt team bestående af både eksterne og interne teknikere. Med Villy Damgaard-Jacobsen bag roret ser vi frem til at gå den nye fyringssæson i møde, velvidende at hans erfaring fra tidligere kan give det rigtige fundament for den daglige drift i afdelingen - og ikke mindst sikre, at Vølunds serviceafdeling fortsat vil være genstand for professionalisering og dermed forbedret drift til gavn for vores mange samarbejdspartnere i VVS- og installationsbranchen".

Læs mere om Vølunds Serviceabonnement her.

keyboard_arrow_up