Hvad gør du med reklamationssager? 

Som WS-installatør er du ofte den første til at høre om det, når kunderne har problemer med deres varmeinstallationer. Derfor har vi lavet en kort guide til dig, der gennemgår trin for trin, hvad du skaI gøre, når en af dine kunder kontakter dig med en mulig reklamationssag.

Bemærk: Denne guide gælder kun for VVS-installatører. Hvis du er privatperson, skaI du i stedet kontakte vores servicevagt.

reklamation

Sådan gør du

Ring til os

Det første du skal gøre, hvis du bliver kontaktet af en kunde med en mulig reklamationssag, er at kontakte os. Vi taler kort om den konkrete sag og aftaler, om det er dig eller os, der skaI håndtere reklamationen. 

OBS: Hvis du har brug for at komme i kontakt med os uden for åbningstid, kan du altid ringe til vores servicevagt på 9717 2033 (Her udleveres der ikke reklamation).

Husk altid reklamationsnummer på fakturaen

Aftaler vi, at det er dig, der skaI udføre reklamationsarbejdet, får du oplyst et reklamationsnummer. Dette nummer skal du huske at påføre fakturaen. Ellers bliver den afvist. Derudover aftaler vi et estimat over dit tidsforbrug på opgaven.

Udfyld returformular inkl. serienummer

Hvis du skaI sende et defekt produkt retur, skaI du huske at udfylde returformularen inkl. serie-nr. Ellers bliver din reklamation afvist. Returformularen modtager du fra os i forbindelse med reklamation. Returnering af det defekte produkt skal ske senest 10 dage efter udskiftningsdatoen. 

Nu er din faktura klar til godkendelse

Har du opfyldt alle ovennævnte punkter, bliver din faktura godkendt. 

Har du spørgsmål?

Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål til reklamationer.

call (+45) 97 17 20 33
email info@volundvt.dk

 

Bliv kontaktet

Vi behandler dine personoplysninger for at kunne kontakte dig. Læs mere om vores persondatapolitik her.
keyboard_arrow_up
Loading...